Ons engagement in de wereld

We weten dat veel werkende mensen in de wereld voor uitdagingen komen te staan die te maken hebben met hun mentale of fysieke gezondheid en een onevenwicht tussen hun werk en privéleven. De stressfactoren waarmee ze af te rekenen krijgen, kunnen hun efficiëntie op het werk en hun professionele succes in de weg staan. Dat kan hun productiviteit en de hele organisatie uiteraard negatief beïnvloeden. In sommige gevallen kunnen er zich crisissituaties voordoen en die traumatische ervaringen hebben mogelijk een nog grotere impact.

Mensen hebben, zeker in moeilijke omstandigheden, nood aan ondersteuning om te kunnen uitblinken. Wij staan klaar om te helpen.

Bij Workplace Options staat alles wat we doen in het teken van het welbevinden van medewerkers. Onze missie is de efficiëntie op de werkplek te verhogen door medewerkers te betrekken en te begeleiden. Dat is een globale, complexe missie waarvoor aanzienlijk geïnvesteerd moet worden in fysieke en technologische infrastructuur en in getalenteerde mensen om te kunnen slagen.

Om wereldwijd zo veel mogelijk mensen te helpen efficiënter en productiever te zijn in hun persoonlijke en professionele leven, zijn we uitgegroeid tot ’s werelds grootste onafhankelijke aanbieder van oplossingen ter ondersteuning van medewerkers. Omdat we globaal actief zijn, beschikken we intussen over een ongeëvenaard aanbod van faciliteiten en capaciteiten dat ons als enige in staat stelt om overal ter wereld werknemers en hun gezin bij te staan.

Wij hebben:

  • de capaciteit om meer dan 100.000 organisaties en hun 65 miljoen medewerkers in ruim 200 landen en regio’s te ondersteunen;
  • de voorbije 10 jaar geïnvesteerd in 11 internationale servicecenters, wat ons aantal servicevestigingen wereldwijd op 15 brengt;
  • de capaciteit om oproepen van mensen in meer dan 70 landen in de lokale taal te beantwoorden, en hen diensten aan te bieden in zowat elke taal;
  • 34 partnerorganisaties die hun diensten wereldwijd op verschillende locaties aanbieden;
  • een netwerk van meer dan 83.000 partners;
  • een uniek programma om onze partners en afdelingen overal ter wereld opleiding, tools en technologie aan te bieden, zodat ze onze procedures, regels en casemanagement kunnen gebruiken;
  • extra capaciteit in onze telefooncentrales en servicecenters, beschikbaar in geval van een natuurramp of andere ingrijpende gebeurtenis, zodat de organisaties en mensen die we bijstaan, op onze ondersteuning kunnen blijven rekenen;
  • hoge standaarden voor onze teamleden, en een programma voor levenslang leren zodat onze klanten en leden op een kwaliteitsvolle dienstverlening kunnen blijven vertrouwen;
  • focus op klantgerichtheid, kwaliteitsbeheer, informatie- en databeveiliging;
  • een rijkelijk aanbod van kwaliteitsvolle, diepgaande, professioneel vertaalde en gelokaliseerde content op de ledenwebsite;
  • een wereldwijd serviceteam dat zich engageert om culturele verschillen te begrijpen die relevant zijn voor onze klantenpopulaties overal ter wereld;
  • accountmanagers in 13 landen, die 17 talen spreken, zodat ze onze klanten een uitzonderlijke service kunnen bieden;
  • iConnectYou, onze veelzijdige mobiele app, waarmee werknemers overal ter wereld telefonisch, via (video)berichten of sms contact kunnen opnemen met een counselor of coach;
  • de voorbije 5 jaar 20 miljoen dollar geïnvesteerd in onze fysieke en technologische infrastructuur om meer diensten aan te bieden aan meer mensen die ernaar op zoek zijn;
  • plannen om nog meer te investeren in de toekomst.

Dankzij onze unieke combinatie van faciliteiten, professionals en capaciteiten kunnen we een verschil maken in het leven van mensen overal ter wereld. Voor meer informatie over hoe we u, uw organisatie en uw klanten van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen op het nummer + 32 (0)2 713 05 00 of via  service@workplaceoptions.com.

WordPress Video Lightbox